04 September 2015

Selamat Tinggal Doakan Saya dan Adik Saya Selamat

Assalamualaikum kekawan semua.

Hari ini sekali lagi menjadi hari bersejarah dalam hidup saya. Saya akan berangkat ke Klana Jaya bersama dengan Ainee dan dihantar oleh emak dan semua adik-adik serta keluarga mereka. Haji kali ini adalah haji kedua saya manakala kali pertama bagi Ain. Tak sangka cepat juga saya dapat jemputan lagi Alhamdulillah syukur padaMu yang Rabbi kerana jemputanMu ini.

Dikesempatan ini saya mohon maaf dan ampun pada segala kesilapan kata dan perbuatan, yang sengaja atau yang tidak sengaja. Halalkan juga makan dan minum.

Doakan saya dan adik saya diberikan kelapangan ruang, kesihatan yang baik, kesabaran yang ampuh dan rezeki yang tidak terduga di sana.

Tak sabar rasanya nak mengunjungi baitulallah dan Rasulallah saw.

Kalau ada umur nanti kita jumpa lagi.

Wasalam

No comments: