18 January 2015

MH370 Di Mana Dia???

Saya nak kongsi lagi artikel tulisan dan pandangan Sharifah Sofea. Terpulang kepada anda sama ada nak percaya atau tidak kerana isu kehilangan MH370 masih belum lagi dapat dirungkaikan. Ada sebabnya kenapa ALlah swt masih nak merahsiakan perkara ini.

Bulan Mei 2015 ini, Australia yang mengetuai misi SAR akan mengumumkan untuk memberhenti pencarian MH 370 di lautan hindi setelah lebih 10 bulan tiada menemui apa-apa objek bagi mengaitkan ttg penemuan pesawat MH 370 yang hilang sejak 08 March 2014.

Ni jawapannya: Setelah terdapat banyak bukti-bukti yang telah dibongkarkan oleh kerajaan Russia dan telah pun disiarkan di akhbar-akhbar Russia, Germany dan antarabangsa bahawa pesawat MH 370 tidak pergi ke koridar selatan dan sebaliknya telah pergi ke koridor utara dan disembunyikan di Ukraine. Kini sekali lagi Amerika dan Yahudi laknatullah telah menyedari bahawa penipuan yang cuba dibuat kepada dunia telah terbongkar dan mengambil keputusan untuk mengundur diri dan akan mengumumkan pesawat MH 370 dan semua penumpang dan anak-anak kapal tidak berjaya ditemui.

Tahniah kepada Vladimin Putin (Russian) yang telah berjaya membuktikan kepada dunia bahawa 2 penumpang dari Ukraine yang merupakan askar terlatih dan berpengalamanan telah pun menghijacked pesawat MH 370 dan membawanya ke Ukraine. 2 Dajjal ini berjaya melarikan ke Rep. Austria menggunakan passport US dan FSB Russia sedang memburunya. Manakala pesawat MH 17 telah disahkan ditembak oleh Jet tempur SU25 Ukriane.

Inilah dikatakan kebenaran yang akhirnya akan dpt mengalahkan kebatilan. Mereka merancang.... Allah juga merancang.....sesungguhnya perancangan Allah itu adalah sebaik-baiknya.

Takbir................... Allahuakbar 1 000000 x !!!

Sumber: fb Sharifah Sofea

No comments: