23 November 2016

Aku Selamatkan Kau Dari Di Sepak

Anak kucing ini saya pungut semasa kami berhenti makan tengah hari di Food Court Kendong N9. Kejadiaan lebih kurang pada 12 Mei 2016. Rasanya umur dia lebih kurang sebulan setengah dan saiz badan yang kecil kerana saya boleh sembunyikan dia dalam tudung saya.

Memandangkan saya terpaksa balik ke pejabat saya simpan dia dalam opis saya dengan menutup pintu bilik, takut-takut dia berlari keluar kerana suasana luar opis yang agak bising. Di dalam bilik budak ini sempat buang air kecil dan besar, budak ni memang baik sebab dia berikan saya tanda dia nak melepas, jadi saya letakkan surat khabar lama untuk dia selesaikan hajat dia.

Tengoklah, dia sangat manja itulah sebabnya dia kerap kena sepak sebab suka sangat duduk dengan kaki manusia, Sampai sekarang dia tetap suka berlari dan berjalan di kaki manusia.

No comments: